بى اسم
بى اسم
به وبلاگ من خوش آمديد.....................Welcom to my web

 بزرگترین آرزوی این
روزهای من:
کاش برای چند لحظه
نگاهت با نگاه پر حسرتم گره میخورد؛_

.

.

به هیچ روزی پس ات نمیدهم،به هیچ ساعتی،به هیچ دقیقه ای،به هیچ هیچی!!!
سخت چسبیده ام تمامت را...............

.

.

بیشتر مواقع پشت جمله
“عیب نداره، مهم نیست “
یه دل شکسته خوابیده . . .

.

.

همه میگن روزه گرفتن صبر آدمو زیاد میکنه...
.
.
.
ولی هیچکی نمیدونه کار من از روزه گرفتن هم گذشته!

.

.

بعضی وقتا آدم از ته دل می خواد یه نفر تکیه گاهش باشه ، حتی شده از جنس سنگ

.

.

خیلی سخته اول کسی رو دوست نداشته باشی ، بعد هم که یکی رو دوست داشته باشی و بخوای براش بمیری ، آرزوش فقط مرگ باشه

.

.

گاه این نازک دلم ، یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند !!!

.

.

تمام عمرم برایش دعا کردم که به آرزویش برسد ، خوشحال آمده و میگوید : دارم میروم میگویم : کجا؟
میگوید : به آرزویم رسیدم ، آن ور دنیا ، حال نمیدانم رفتنش تقصیر من است یا خودش

.

.

روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز صفر میشود!!!
هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام.......

.

.

نه اینکه زانو زده باشم نه.....فقط نبودنت سنگین است....

.

.

خواستی دیگر نباشی!!!
آفرین چه با اراده....
لعنت به دبستانی که تو از درسهایش فقط "تصمیم کبری" را آموختی.......

.

.

کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما آنقدر باوفاییند که شاخه های خشک درختان را در فصل زمستان تنها نمی گذارند.

.

.

زیبا ترین حس زندگی مرور خاطره های خوب است،پس مرورت میکنم هنگام دلتنگی.

.

.

من در آن شهری که مردمانش عصا از کوران میدزدند محبت را جسجو کردم

.

.

آدمای دلتنگ …
وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری …
یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه …

.

.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط مديريت